اطلاع رسانی
1397/2/22 شنبه
18مدال رنگارنگ دستاورد دانشجویان پیام نور فارس از المپیاد کشوری

.



در هشتمین المپیاد دانشجویان دانشگاه پیام نور که به میزبانی شهرستان آبادان در استان خوزستان برگزار شد،ورزشکاران استان فارس خوش درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، محسن کریمی مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور فارس گفت: در پایان این رقابت ها که با حضور بیش از ١٠٠ ورزشکار و در سطح بالایی برگزار شد، تیم های تهران با ٣٢ امتیاز ،خوزستان و فارس با 28 امتیاز مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
کریمی افزود: ورزشکاران فارس، موفق به کسب 1طلا، 2نقره، 2برنز و در مجموع سوم تیمی در بخش کاراته شدند. همچنین در رشته تکواندو،1طلا، 3برنز و در مجموع سوم تیمی ،نتیجه ارزشمند دانشجویان پیام نور شهرهای فارس بود. در کشتی فرنگی2طلا ودر رشته دو میدانی2نقره 1 برنز کسب شد.
وی اضافه کرد: در رشته بدمینتون نیز دانشجویان پیام نور فارس موفق به کسب 2مدال برنز دوبل و در مجموع سوم تیمی شدند.
مدیرتربیت بدنی دانشگاه پیام نوراستان فارس گفت: در رشته تنیس روی میز 2مدال برنز و سوم تیمی بدست آمد که در مجموع کل مسابقات 4 طلا -4 نقره -10 برنز انفرادی و 4 جام سوم تیمی بدست آمد که در مجموع امتیازات تمامی استانها جام سوم المپیاد به فارس تعلق گرفت.
کریمی همچنین به دریافت لوح تقدیر از معاون فرهنگی وزارت علوم اشاره کرد و یادآور شد: استان فارس امسال در رتبه بندی بین استان ها با سه رتبه ارتقاء نسبت به سال قبل به جایگاه سوم در دانشگاه پیام نور کشور رسید.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر