[PageImage][PageTitle]
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.نوار راهبري
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
آموزش الکترونیکی
اخبار
اخبار
اخبار برگزیده
اطلاعیه
برنامه کلاسی
جستجو
دانشجو
دسترسی سریع
رسانه های اجتماعی
زمان ديجيتال سرور
کارکنان و اساتید
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
معرفی دانشگاه
وب سايت ها
وب سايت ها
همایش ها
ورود
اخبار برگزیده
1395/11/6 چهارشنبه
تبدیل دانشگاه پیام نور به عنوان قطب بین المللی تصویب شد

.

معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه پیام نور در سفر به فسا :
تبدیل دانشگاه پیام نور به عنوان قطب بین المللی تصویب شد

دکتر دوگانی معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان ها در دانشگاه پیام نور فسا حضور یافت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فسا، دکتر دوگانی به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور با هدف بررسی پتانسیل ها و مشکلات موجود در مراکز و واحدهای دانشگاههای پیام نور استان فارس و اقدام در جهت رفع کاستی ها و ارتقاء شرایط موجود از دانشگاه پیام نور فسا بازدید کرد. در این دیدار وی از پروژه های عمرانی و بخش های مختلف دانشگاه بازدید نموده و طی جلسه ای با کارکنان و اعضای هیئت علمی در خصوص اهداف و چشم اندازهای پیش روی دانشگاه پیام نور صحبت کرد.
وی از مهمترین اهداف و دغدغه های مسئولین را به روز کردن دانشگاه و کنار گذاشتن روش های آموزشی سنتی به گونه ای که مطابق با دانشگاهها در کشورهای توسعه یافته باشد معرفی نمود و اظهار داشت تلاش مسئولین در ماههای اخیر تبدیل دانشگاه پیام نور به قطب بین المللی بوده است که با طرح این مسئله در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های انجام شده اخیرا موفق به جلب رضایت مجلس و تصویب آن شدیم و این امر نوید بخش گام های بزرگی در جهت توسعه و بهره مندی از پتانسیل های این دانشگاه است.
معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه پیام نور در ادامه بیان داشت مدیریت دانشگاه با ساختارهای جدید، ما را در مسیر اجرای ماموریت بین المللی و درون کشوری و همچنین ارتقاء کیفیت دانشگاه از طریق اجرای عدالت آموزشی و استفاده از شیوه های نوین آموزش مجازی پیش می برد.
دکتر دوگانی در پایان اظهار امیدواری کرد با چشم اندازهایی که برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده تمام تلاشمان این است که این دانشگاه بتواند به عنوان دانشگاهی نوین با دانشگاههای هم نوع خود در دنیا رقابت کند.
لازم به ذکر است بازدید دکتر دوگانی از این مرکز در راستای حضور دکتر رستمی رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی از اعضای هیئت رئیسه در دانشگاه پیام نور استان فارس و مراکز و واحدهای استان صورت گرفته است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر
[PageVisit]